This page has moved to a new address.

Blog om kærlighed til ord

Liv med litteratur: Blog om kærlighed til ord

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

onsdag den 4. maj 2011

Blog om kærlighed til ord

Jeg har længe gået og puslet med tanken om at starte en bogblog simpelthen fordi, at jeg gerne vil dele min passion for bøger. Bloggen hedder "Liv med litteratur", fordi den i høj grad kommer til at have mit liv med litteratur som udgangspunkt (det er jo mig der skriver den ;-)), men også fordi, at litteratur skaber liv... Liv i en indre, spændende verden som kun bøger kan skabe adgang til, og hvor kun fantasien sætter grænser. På bloggen vil jeg dele mine læseoplevelser og andre ting, der relaterer sig til min kærlighed for ord. Jeg håber at der er nogen derude, der følger med :-)

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start