This page has moved to a new address.

Bogudfordringen 2011 hos bogklubben mener

Liv med litteratur: Bogudfordringen 2011 hos bogklubben mener

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

onsdag den 4. maj 2011

Bogudfordringen 2011 hos bogklubben mener

Billede lånt fra Bogklubben mener
I år følger jeg med i bogudfordringen hos bogklubben mener. Her er et link. Man kan stadig nå at være med :-) Hver måned har et tema, fx bøger fra 1800-tallet, og når man så har læst en bog inden for emnet den pågældende måned, har man klaret månedens udfordring. Jeg synes, at det er rigtig skægt at være med. De forskellige emner betyder, at jeg kommer lidt omkring rent genremæssigt og får læst noget, jeg måske ellers ikke ville have gjort.

Denne måneds tema (fantasy) er samtidig en af mine yndlingsgenrer :-) Efter adskillige opfordringer fra en god veninde har jeg købt Skammerens datter af Lene Kaaberbøl, og jeg regner også med at læse nogle af Twilight bøgerne.

Siden nytår har min læselyst været umættelig, og derfor har jeg fået læst en del bøger i år allerede. I løbet af den næste tid vil jeg skrive om mine læseoplevelser her på bloggen.

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start