This page has moved to a new address.

Sommerlæsning i Frederiksberg have

Liv med litteratur: Sommerlæsning i Frederiksberg have

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

lørdag den 7. maj 2011

Sommerlæsning i Frederiksberg have

I dag stod den på hyggelæsning i Frederiksberg have med min kæreste. Med os havde vi hyldeblomstsaft og take away fra The Wok Company, der udelukkende laver økologisk mad, og en bog hver. Min kæreste havde Fasandræberne af Jussi Adler-Olsen med - som han ikke kom i gang med, fordi han hellere ville ligge og dovne i solen ;-) - og jeg gik i gang med Biblioteket af Zoran Zivkovi'c, som jeg faldt over hos en boghandler for nylig. Det er en novellesamling med seks korte noveller, der alle på en eller anden måde har bøger som omdrejningspunktet - nok derfor jeg faldt for den.

Det var rigtig hyggeligt at ligge ved kanalen i solen. Ret idyllisk egentlig med ænderne og deres ællinger, der svømmede rundt. Generelt synes jeg bare, at det er skønt at læse udendørs, hvis man kan finde et sted, hvor man kan få ro nok til det. Og Frederiksberg have er jo bare et perfekt sted til formålet, med alle sine små kroge :-)

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start