This page has moved to a new address.

Spis, bed, elsk af Elizabeth Gilbert

Liv med litteratur: Spis, bed, elsk af Elizabeth Gilbert

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

onsdag den 22. juni 2011

Spis, bed, elsk af Elizabeth Gilbert




Udgivet: 2010
Forlag:  Lindhardt og Ringhof
Sidetal:  317
Genre: Roman

Dette er uden tvivl en af de bedste bøger jeg har læst. Ikke på grund af en "årh hvad sker der nu?!"- følelse, men mere en "wow hvor er den inspirerende"-følelse. Elizabeth Gilbert lever et helt normalt liv med hus og mand. Alt det hun har drømt om, troede hun. For på et tidspunkt kommer hun ind i sit livs krise og opdager, at hun slet ikke lever det liv, som hun egentlig ønsker. Det fører til en skilsmisse og hendes livs rejse i en søgen efter sig selv. Hun forlader USA i et helt år og rejser til Rom for at smage den lækre mad og lære italiensk, til Indien for at lære at meditere og til Bali for at møde en gammel medicinmand. Noget af det, der fylder godt i bogen er yoga og meditation, og det er noget, der gør sådan en som mig rigtig glad :-) Jeg vil helt sikkert anbefale bogen, der sætter godt gang i de filosofiske tanker.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Piskeriset sagde ...

Jeg er bange for, at jeg nu bliver nødt til at tilføje denne bog til den lange liste over bøger, jeg gerne vil læse. og det er jo ikke fordi, den liste er for kort :-D

Tak for inspirationen!

22. juni 2011 kl. 22.56  
Blogger Malene sagde ...

He he :-) Har også en laaaang liste, og den bliver altså ikke kortere af alle de bogblogs jeg får læst ;-)

23. juni 2011 kl. 09.49  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start