This page has moved to a new address.

Smukke bogillustrationer af Coralie Bickford-Smith

Liv med litteratur: Smukke bogillustrationer af Coralie Bickford-Smith

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

fredag den 3. juni 2011

Smukke bogillustrationer af Coralie Bickford-Smith

Coralie Bickford-Smith designer bogomslag for Penguin Books, og de er virkelig smukke! Og desuden ikke engang specielt dyre. De fleste fås til lige omkring 100 kroner hos Amazon UK. Jeg elsker smukke bøger, og har flere gange været ude for, at et smukt omslag har været udslagsgivende for, om jeg har købt bogen. Især på de engelske paperback bøger synes jeg tit, at der er gjort ekstra meget ud af omslaget. Måske netop for at få sådan nogle som mig til at hive dankortet frem ;-) Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at se flere smukke danske bøger og ikke kun coffee table books til flere hundrede kroner. Nej, smukke, billige paperbacks. Du kan besøge Coralies hjemmeside her, hvor billederne også er fra.

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start