This page has moved to a new address.

Lækre Moleskine notesbøger

Liv med litteratur: Lækre Moleskine notesbøger

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

tirsdag den 31. maj 2011

Lækre Moleskine notesbøger

Jeg er ret vild med, ja faktisk næsten afhængig af, Moleskine notesbøger. Jeg bruger dem til at lave lister over alt muligt og har også en, som jeg tager med mig ud i verden på rejser, så jeg kan skrive om alt det jeg oplever. Moleskines notesbøger fås i et væld af størrelser til at tegne, skrive og male i. Nogle af de nyeste skud på stammen er "Passions"-serien, hvor man kan notere alt muligt omkring lige netop det, man interesserer sig for. Selv har jeg anskaffet mig "Wellness journal" og - selvfølgelig - "Book journal". Sidstnævnte bruger jeg til at nedskrive idéer til bloggen, klistre anmeldelser ind i, lave mine egne boganmeldelser og lave ønskelister over bøger, jeg gerne vil læse. Og jeg elsker det :-) Det lyder måske lidt underligt, at jeg kan blive helt glad over at sætte små smiley-klistermærker og klistermærker med små stjerner ind i bogen... Men det kan jeg altså. Synes det er så hyggeligt at sidde og bladre i sit helt eget bogunivers, og der er jo også noget med lyden af sider, der knistrer.

Hvis nogle af jer overvejer at anskaffe jer Moleskine notesbøger vil jeg helt klart anbefale, at man køber dem gennem www.amazon.co.uk, da de er billigere der end i Danmark. Især hvis man alligevel skal bestille bøger eller gerne vil have mere end én notesbog.

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start