This page has moved to a new address.

Stakkels mig

Liv med litteratur: Stakkels mig

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

fredag den 17. juni 2011

Stakkels mig

Øv bøv. Der er sket en fejl i en ordre hos Saxo. Jeg havde bestilt Skammerkrigen, fjerde og sidste bind af Lene Kaaberbøls serie om skammerens børn - den uigenkaldelige afslutning - THE end... Og så kom den slet ikke :-( I stedet kom Skammertegnet, som jeg jo allerede har læst. Men men men, måske er det meget godt, for jeg læser egentlig til eksamen lige nu, og jeg ved (!), at jeg ikke kan lægge gode bøger fra mig. Til gengæld kan det ikke gå hurtigt nok med at få fat i den, når sidste eksamen er overstået på tirsdag.

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start