This page has moved to a new address.

Liv med litteratur i nye klæder

Liv med litteratur: Liv med litteratur i nye klæder

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

tirsdag den 6. marts 2012

Liv med litteratur i nye klæder

Via
Som nogle af jer allerede har bemærket, så har bloggen fået ny garderobe. Jeg har snart haft bloggen i et år, og så syntes jeg, at det var tid til at kigge lidt på udtrykket og opbygningen. Muligvis er jeg ikke helt færdig med at ændre farver osv. endnu, for man er vel en vægelsindet kvinde, der ikke helt kan bestemme sig. Det kan sammenlignes med at gå ind i Mulberry på Strøget og kun have fem minutter til at vælge en taske - det går ikke. Jeg synes, at bloggen er mere overskuelig nu, hvor den er lidt enklere. Hvad synes I? Jeg vil meget gerne have kommentarer og uforbeholdne meninger :-)

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start