This page has moved to a new address.

Studielæsning

Liv med litteratur: Studielæsning

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

mandag den 12. september 2011

Studielæsning

Via
Som nogle nok har lagt mærke til, så er det ikke aktivitet af orkanstyrke, der præger bloggen i øjeblikket. Det er simpelthen fordi, at jeg i en overengageret udgave af mig selv har kastet mig over studielitteraturen (der er jo ingen der gør det for mig). Jeg får altså læst en masse i øjeblikket, bare ikke så meget i den skønlitterære bane. For jeg har savnet at læse for at blive dygtigere.

Hvordan har I det med at "læse lektier"? Dødspændende eller dødsygt?

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous CultureCasual sagde ...

Hej Malene,
Vi synes, din blog er super fin, og vi har derfor tilladt os at tilføje den til vores blogroll.
Kh CultureCasual

13. september 2011 kl. 21.35  
Blogger Malene sagde ...

Det er helt i orden. Synes også at CultureCasual virker interessant og har tilmeldt mig RSS feed, og skriver den lige på min blogroll :-) Så kan andre også få adgang til Casual kultur ;-)

13. september 2011 kl. 21.46  
Anonymous CultureCasual sagde ...

Mange tak, det lyder dejligt! Vi er rigtig glade for at komme på din blogroll :)

KH

13. september 2011 kl. 21.50  
Blogger Piskeriset sagde ...

Nu er jeg ikke studerende, men pt. har jeg flere fagbøger liggende, som jeg glæder mig til at læse. De er valgt, fordi der er områder, jeg gerne vil vide mere om, og det er lidt sjovere at læse, for dem har jeg selv valgt, og så føles de jo superrelevante :-)

14. september 2011 kl. 16.13  
Blogger Malene sagde ...

Det er jo det :-) Er generelt egentlig ret glad for faglitteratur. Nok meget i perioder, når jeg lige får en ny grille på hjernen. Men slapper ikke lige så meget af i hovedet som med skønlitterære bøger.

14. september 2011 kl. 21.17  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start