This page has moved to a new address.

Vild med ord!

Liv med litteratur: Vild med ord!

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

lørdag den 30. juli 2011

Vild med ord!

Ja, hvis du er vild med ord, hvad så med at slå et smut forbi Århus litteratur festival om en lille måneds tid? Jeg er netop blevet inviteret som blogger, og da jeg aldrig har været i Århus og er ret vild med ord, så skal jeg selvfølgelig med :-) Der er optakt fra d. 26.-31. august, børnenes bogdag d. 1. august med masser af spændende litteratur for børn og spoken word og musik fredag d. 2. august. Lørdag og søndag ligger mine yndlingsarrangementer, nemlig selve bogmessen, hvor blandt andre Naja Marie Aidt, Sissel-Jo Gazan, Birgithe Kosovic og Leif Davidsen kigger forbi. Jeg glæder mig i hvert fald, og denne gang husker jeg mine bøger af Naja Marie Aidt og håber på, at hun vil signere dem. Se mere om litteraturfestivalen her. Skal du med?

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Piskeriset sagde ...

Desværre ikke - jeg skal til gengæld til grøntsagsfestival! (hvilket jo er meget passende, når en af mine andre hobbies er madlavning :-P)

Håber du fortæller mere om dine oplevelser på arrangementet her på bloggen :-)

31. juli 2011 kl. 10.13  
Blogger Malene sagde ...

Det er i hvert fald planen at skrive en masse om det her. Kan jo alligevel nok ikke lade være :-) Lyder da også spændende med grøntsagsfestival. Det har jeg aldrig hørt om før. Du må dele, hvis du får nogle gode grøntsagstips der ;-)

31. juli 2011 kl. 18.30  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start