This page has moved to a new address.

Opsamling på juni måneds bogudfordring

Liv med litteratur: Opsamling på juni måneds bogudfordring

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

tirsdag den 12. juli 2011

Opsamling på juni måneds bogudfordring

I juni måned fik jeg kun læst én bog i forbindelse med bogudfordringen, der var bøger fra andre kontinenter end Europa og Nordamerika, og det var Efter skælvet af Haruki Murakami. Jeg har planer om at skrive lidt om den her på bloggen i den nærmeste fremtid. Havde jo egentlig også planlagt at læse The Magician's Guild af Trudi Canavan, men tror, at Roskilde Festival og eksamener kom lidt i vejen for mine gode intentioner om at blive meget belæst indenfor forfattere fra fjerne kontinenter ;-)

Anyways, glæder mig til at gå i gang med denne måneds udfordring, nemlig drama/skuespil. Har store planer om at genlæse Medea af Euripides. Skal et smut på biblioteket i morgen for at se, om jeg kan opstøve den... Hvis I derude har andre gode idéer til dramaer er jeg meget modtagelig for inspiration, da det vist ikke lige er mit felt.

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start