This page has moved to a new address.

Litteratur på Roskilde festival

Liv med litteratur: Litteratur på Roskilde festival

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

fredag den 24. juni 2011

Litteratur på Roskilde festival

SÅ er det festival tid! Er ved at have pakket det sidste til Roskilde festivalen og har selvfølgelig hele tre bøger med (ved ikke hvor meget tid der egentlig bliver til læsning, men hvad nu hvis). Er Roskilde-jomfru, så er ret spændt på, hvad der venter mig. Skal heldigvis have to gode veninder med, der har været der før, så jeg kommer ikke til at stå helt på bar bund. Har hørt at det er noget med en masse rugbrødsnutellamadder ;-)

Hvis man ikke har lyst til at slæbe hele bogreolen med på festival, er der heldigvis god mulighed for en dose litteratur alligevel. Gyldendal, Rosinante&Co og Dansk Tegneserieråd står nemlig bag et litterært program på Roskilde festivalen, hvor man kan møde en masse forfattere og opleve litteraturen fra flere forskellige vinkler. Jeg har i hvert fald planer om at se Søren Ulrik Thomsen d. 29. Glæder mig så meget :-)

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Piskeriset sagde ...

Man kan sagtens nå at læse på festivalen - jeg nåede i hvert fald tre bøger et af de år, jeg var der som teenager. Meeen - jeg var så heller ikke den gennemsnitlige festivaldeltager og var der mest for musikken og knapt så meget for at drikke mig fuld :-)

God tur!

25. juni 2011 kl. 11.10  
Blogger Malene sagde ...

Nåede faktisk at læse halvanden bog :-)

5. juli 2011 kl. 03.35  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start