This page has moved to a new address.

I'm back :-)

Liv med litteratur: I'm back :-)

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

torsdag den 7. juli 2011

I'm back :-)

Så er jeg tilbage efter Roskilde Festival og efterfølgende dum forkølelse. Sidder og vil gerne have gang i en hel masse bøger, men det er jo lidt svært at sidde og læse i flere bøger på én gang... Har jeg hørt. Jeg er i gang med at læse og lave en anmeldelse af I spil og kærlighed af Lene Elise Andersen og har også fået et eksemplar af Dødsspillet af Suzanne Collins, som jeg skal anmelde for Nordisk Film. OG så står der jo som bekendt en masse spændende bøger på min bogreol, der tigger om at blive læst. Især glæder jeg mig til at læse dem her:



Jeg skal også finde et drama til denne måneds bogudfordring. Overvejer stærkt at genlæse Medea, men kan ikke finde den nogle steder. Har i ellers nogle gode idéer?

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start