This page has moved to a new address.

Moleskine: Nye klæder

Liv med litteratur: Moleskine: Nye klæder

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

søndag den 14. august 2011

Moleskine: Nye klæder

I anledning af at jeg skal til Amsterdam i morgen, har jeg givet min Moleskine rejsedagbog et nyt omslag. Fordi jeg har så mange sorte Moleskine notesbøger, kan det nemlig godt blive svært at kende dem fra hinanden, og så er det tilfældigvis sådan, at jeg ligger inde med rigeligt lim og sjovt papir. I stedet for bare at være sort, ser den nu lidt gladere ud.

Der findes en hel kultur inden for Moleskine dekoration både ind- og udvendigt, og endda for at ændre notesbogens funktion (hacks). Her er lige et par eksempler, der giver en helt lyst til at være kreativ.

Herinde gemmer der sig en ekstern harddisk Via
Via
Via
Via
Via

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start