This page has moved to a new address.

Fødselsdagsgaver

Liv med litteratur: Fødselsdagsgaver

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

mandag den 1. august 2011

Fødselsdagsgaver

Jeg blev 25 i fredags (uhadada), og jeg havde selvfølgelig ønsket mig bøger :-) Jeg fik Rystet spejl af Søren Ulrik Thomsen (familie og venner var af en eller anden grund ret forvirrede over, hvad det var for et spejl, jeg havde ønsket mig ;-) ), Poesibog af Naja Marie Aidt og Harry Potter og dødsregalierne af J. K. Rowling (havde den kun på engelsk). Jeg fik hele tre eksemplarer af "spejlet" og to gange HP. Derfor skulle der jo lige byttes lidt, så alt i alt kom det til at se sådan ud:

  
Så skulle der også være lidt for enhver smag... Glæder mig til at læse dem :-)

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Piskeriset sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Altid dejligt med boggaver. Bortset fra Potter kender jeg ikke så meget til bøgerne, så jeg håber, du fortæller mere om dem, i takt med at du får dem læst :-)

1. august 2011 kl. 19.54  
Blogger Malene sagde ...

Tak skal du have :-) Regner da med at der falder et par strofer, når læsningen er godt i gang ;-)

1. august 2011 kl. 23.29  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start