This page has moved to a new address.

Lækre pingviner

Liv med litteratur: Lækre pingviner

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

mandag den 5. marts 2012

Lækre pingviner

Penguin Books forstår altså det der med at pimpe bøgerne, så man ikke kun får en smuk historie, men også et smukt håndværk. Her klassikeren Little Women af Louisa May Walcott. Jeg har ikke læst den endnu, men kan godt mærke at jeg 'drages' (som Misse Møghe fra Matador uomtvisteligt ville sige med flimrende øjne og bims i hatten). Hvis ikke det var fordi, at jeg prøver at få læst de bøger jeg mangler at læse i bogreolen, så var jeg nok taget et smut forbi Amazon på nuværende tidspunkt for at købe denne fine accessory til min bogreol ;-) Tag evt. et smut forbi forlagets hjemmeside og se alle de fine bøger. Litteratur kan jo også være fint udenpå...

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start