This page has moved to a new address.

Sig det med bogmærker

Liv med litteratur: Sig det med bogmærker

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

mandag den 9. maj 2011

Sig det med bogmærker

I dag var jeg en tur i botanisk have i København sammen med min mor. I havens butik faldt jeg lidt for nogle fine blomsterbogmærker, der samtidig var små kort. Og det synes jeg altså er sødt og godt fundet på. Så kan man sende en invitation eller bare en lille hilsen til en man holder af, som måske er lidt glad for bøger. Nu er det min mor, der har købt det til mig, men ellers ville jeg nok have sendt det til hende. Hun er lige så glad for bøger som jeg er, og det er nok i høj grad på grund af hendes passion for bøger, at jeg er så glad for at læse, som jeg er. Måske skulle jeg bare lave et hjemmelavet et til hende... Så bliver hun sikkert glad :-)

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start