This page has moved to a new address.

Bogsamlermani

Liv med litteratur: Bogsamlermani

Liv med litteratur

En bogblog til inspiration

fredag den 13. maj 2011

Bogsamlermani


Ja, det er altså noget jeg fejler, bogsamlermani altså. Eller sagt på en mere positiv måde så er jeg rigtig glad for at købe bøger og samle skønne ord i skønne bind, hvilket man også kan se på min efterhånden overdimensionerede bogreol. Jeg vil bare helst gerne eje mine bøger, hvis jeg altså er nogenlunde sikker på, at det er en bog, jeg vil kunne lide. Og så er bøger jo bare smukke og hyggelige at have stående fremme. Jeg synes i hvert fald, at bøger skaber rigtig god stemning og personlighed.

Siden nytår har jeg købt langt flere bøger end sædvanligt. Pinligt mange flere. Jeg har nemlig haft lidt ekstra tid og har så genfundet glæden ved at læse (og shoppe) bøger. Jeg har købt rigtig mange. Et tocifret tal - over ti. Ja faktisk over tyve (håber virkelig ikke at kæresten læser med). Okay, her kommer det: 32. Ups. Det er ret mange. Fik selv lidt et chok, da jeg talte efter, men jeg trøster mig selv med, at jeg aldrig køber bøger til fuld pris :-) Her er et lille udpluk af dem:

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start